نتایج راو 2 فوریه 2015
سریال.قالب.نرم افزار.موزیک.کلیپ.فیلم.مطلب و ....
تاریخ : جمعه 28 فروردين 1394
نویسنده : MOSLEM

تریپل اچ و استفانی مکمن به رینگ میان و راجب مدیریت و  بهترین چیز برای بیزنس بحث میکنند.بعدش به کیفیت مسابقات رمبل اشاره دارند.اچ صحنه های پایانی رمبل سی نفره رو نشون میده و میگه من با بیگشو و کین مشکلی ندارم اما با دخالت راک مخالفم.او مرد سینما هست و علارغم سابقه خوبش دراین رینگ دیگه نمیتونه یک استار از این کمپانی باشه که بخواد بیاد و در مسابقات دخالت کنه.

اما بخش دیگری از حرفام هم راجب استینگ هست و من اجازه نمیدم بعد از دخالتهایی که در کارام انجام داد همینطوری بزاره بره.من میخوا که در فست لین بیاد و حسابمون رو با هم صاف کنیم.مردم برای استینگ شعار میدن.

استفانی میگه اما مورد دیگه هم راجب رومن رینز هست.او برنده رمبل 30 نفره شد.اما بحث اینه  که ایا او واقعا میتونه مقابل لزنرمسابقه بده.رینز وارد سالن میشه.او لا اچ فیس تو فیس میشه و میگه نمیتونید من رو از تایتل شاتم محروم کنید.استفانی میگه بهتره اروم باشی چون هنوز  هیچ چی به طور رسمی اعلام نشده.در گزارشهای قبلی  تو راجب خانواده خودت حرف زدی و برای حفظ نام انها باید درست عمل کنی.اگه مقابل لزنر عملکرد بدی داشته باشب انهاتحت فشار قرار خواهند گرفت.

دنیل براین وارد سالن میشه.دنیل به رینز میگه منم قبلا در این موقعیت تو قرار گرفتم.مثلا وقتی مصدوم شدم تایتل رو ازم  گرفتن و حتی یک ری مچ هم بهم ندادن.اما این حق من هست که در مسابقه تایتل اول در رسل باشم.اچ میگه ما ازت نگرفتیمش موقعیت تو طوری بود که باید واگذارش میکردی من راجب ریمچ تو فکر میکنم اما...

در این لحظه رولینز وارد سالن میشه.رولینز داره حرف میرنه اما میکروفنش قطع شده و استفانی میگه ما نشنیدیم که چی گفتی.بعد از یک فاصله رولینز درون رینگ  هست و میگه.براین با لزنر مسابقه بده.لزنر این رو زنده زنده قورت میده.داره راجب گرفتن تایتل ازش حرف میزنه ولی تقصیر خودش بود که مصدوم شد و باعث این اتفاقات شد.او به قعر چاهی که پر از مردهای سقوط کرده است افتاده.

اما راجب تو رینز.خودتم میدونی اگه راک نبود تو برنده رمبل نمیشدی.کسی که لایق مسابقه دادن با لزنر هست تو نیستی بلکه من هستم که رویال رمبل را با حرکات خودم و مصدوم کردن لزنر تصاحب کردم.رینز میخواد باهاش درگیر بشه که اچ میگه بزارید یه شرایطی برا ی حل این مسئله بزاریم. طرفدارن براک لزنر رولینز و دنی با هم امشب مسابقه میدن.هر کی برد در فست لین با رینز مسابقه میده.هر کی هم اون مسابقه رو برد با لزنر در رسل  مسابقه میده.حله؟

رولینز میگه اخه کی میخواد مسابقه دنی و رینز رو در فست لین ببینه.بهتره رینز با من مسابقه بده مگه اینکه ازم بترسه.رینز میگه من با دنی و رولینز مسابقه میدم.اچ میگه نه به نوبت مسابقه میدید.امشب این دو هستند.تو هم با بیگشو مسابقه داری.

 رینز مقابل بیگشو

رینز یک پانچ به بیگشو زد و میخواست بره برای اسپیر که مرکوری شروع به بحث با داور کرد و رولینز هم با کیفش به رینز ضربه زد و داور متوجه نشد.بیگشو هم با اجرای چوکسلم موفق شد رینز رو پین کنه.

 بعد از مسابقه هیلها سالن رو  ترک میکنند و اچ واستفانی هم دارند در پشت صحنه این تصاویر رو نگاه میکنند.اچ میگه طوری که میخواستیم شد.استفانی میگه دلم برای رومن میسوزه.اچ میگه هنوز نباید نیت مون برای کنار گذاشتن رینز از تایتل شات رو لو بدیم و مردم هم فکرمیکنند که ما نمیتونیم ا ین کار رو بکنیم.بعدشم اچ به مصاحبه امشبش با استون  کلد اشاره میکنه.

اکسل وارد رینگ میشه و میگه کانال رو عوض نکنید چون من حرفهایی برای گفتن دارم.من در رمبل حذف نشدم.من میخوام در رسل با لزنر برای تایتل مسابقه بدم.میخوام بابتش قرار داد ببندم.

امبروز میاد و اکسل رو بیرون رینگ میندازه و میگه حالا از رمبل حذف شدی.امبروز راجب برتری خودش مقابل برت میگه و یه نوعی خواهان یک مسابقه در فست لین برای تایتل بین قاره ای در مقابل برت هست.اکسل بهش حمله میکنه و امبروز بهش فینیشر میزنه و این بخش به اتمام میرسه.

داستها مقابل اسنشن

تیم اسنشن با اجرای فال اف من موفق به کسب برد شد.بعد از مسابقه استار داست بابت پین شدن گلداست ناراحت هست و او را تحقیر میکنه و تنهایی سالن رو ترک میکنه.

سینا باتشویق  مردم وارد رینگ میشه و میگه امشب شب خاصی هست چون استون کلد با اچ مصاحبه داره و چون به هیچ وجه از اچ نمیترسه حتما به سوالاتی اشاره میکنه که ما هم میخواهیم از اچ جوابش رو بگیریم.فقط فکرمیکنم که اچ به بازی با کلمات مشغول خواهد شد.او را در اسمکدان گذشته کمپانی نامید. طرفداران براک لزنر انها هرکاری برای تسلیم کردن من انجام دادن تصاویری از مسابقه سینا برای بازگرداندن استارهای اخراجی و دخالت استینگ پخش میشه و سینا به دلف و رایبکو روون برای ورود به سالن خوش امد میگه.سه استار فوق با اهنگ رایبک وارد سالن میشند.

بعدش سینا به پیروزی خودش مقابل روسف در اینده اشاره میکنه.استفانی در تلوزیون سالن دیده میشه و دلف بهش توهین میکنه و استفانی میگه برای تک تک شما امشب مسابقه داریم.او مسابقات رو اعلام  میکنه و میریم سراغ بخش بعدی.

هارپر مقابل رابک

رایبک بااجرای شل شاک موفق به کسب برتری مقابل هارپر شد.

مردم رایبک رو بعدا زمسابقه تشویق کردن.

جیمی اوسو مقابل سزارو

سزارو با اجرای اوپر کات مخصوص خودش باعث کاور شدن جیمی اوسو شد.

در پشت صحنه میز و سندو کنار هم هستند که مردی میادو امضا میخواد.میز میخواد امضا بده که مرد میگه نه ما امضای سندو رو میخواهیم.سندو امضا میده و میز دیوونه میشه و او ر اتحقیر میکنه.

روون سراغ سینا میره و بابت حمایتش ازش تشکر میکنه و میگه من هم درمسابقات تو این حمایتت رو  جبران خواهم کرد.

زیگلر مقابل وایت

این مسابقه طولانی با جرای سیستر ابیگل توسط وایت به اتمام رسید.

در پشت صحنه رولینز سراغ اچ و استفانی میره و میگه واقعا میخواهید به دنی موقعیت تایتل شات رو بدید.اچ میگه ما براش هیچ تایتل شاتی در اینده نداریم.اچ میگه دوره رندی و فیس کمپانی بودنش به خیر.مجبور بودم همه چی رو براش شرح بدم.رولینز میگه اره حال کدرم وقتی با کوری استامپ فرستادمش برای بیمارستان.بعدشم برای اماده شدن برا ی مسابقه میره.

پیج مقابل فاکس

پیج بااجرای فینیشر برنده شد

سینکارا مقابل میز

سینکارا با رول کردن میز برنده مسابقه شد

یک پرومو تصویری از وایت داریم که راجب شیطان بودن و خودش و باقی مسائل حرف میزنه

روون مقابل روسف

قبل ازمسابقه روسف به روون حمله کردو مسابقه برگزار نشدو روسف پرچم امریکا رو مسخر کرد اما پرچم روسیه هم دری رینگ کامل بار نشد و روسها عصبانی شدن

رینز دراتاقش نشسته که دنی میادو میگه مساقه من و رولینز داره شروع میشه.رینز میگه رولینز به چیزی که میخواد میرسه.دنی میگه نگارن نباش من برنده میشم و او را کنار میزنم.رینز میگه مهم نیشت کدومتون برنده بشید چون من میتونم شکستتون بدم و برم برای تایتل در رسل.حالا اتاقم رو ترک کن و دنی هم خارج میشه.

رولینز مقابل دنیل براین

رولینز یک یس لاک رو شکست و رفت بیرون رینگ با بیگشو مشورت کنه که رینز امدو به بیگشو اسپیر زد و بعدشم شروع به بحث با رولینز کرد.نابل امد با کیف حمله که داور مانع شد.رینز هم از فرصت استفاده کردو به رولینز پانچ زدو داور هم حواسش نبود.دنیل هم فقط یه ضربه زانو زد و با کاور  کردن برنده شد.

گزارشگر درون رینگ میادو دنی بهش میگه من در فست لین هم رینز رو شکست میدم و میرم برای مسابقه مقابل لزنر درسل.
راو این هفته با جشن گرفتن دنیل ایر آف میشه



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برچسب‌ها: نتایج راو , نتایج کشتی کج , اسمکدون , عکس های کشتی کج , کشتی کج , جدید ترین خبر های کشتی کج ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
این وبلاگ برای هواداران کشتی کج طراحی شده(عکس،کلیپ،بیوگرافی و...)در اختیار شما. امید وارم لذت ببرید.wwe-rock